☼☼ بگذار‌ تا نقاشی‌ کنم ☼☼

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

بگذار‌ تا نقاشی‌ کنم

بکِشم از عالمی ..

پر از نشاط

پر از سرور

پر از خنده‌ها‌ی عمق وجود

از همان لحظه‌های کودکی

که تو چشم میذاشتی

 

و من پشت دیوارها قایم میشدم ..

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول



نظرات شما عزیزان:

hichkas 201
ساعت21:28---1 تير 1391
عالی بود....موفق باشی

اهریمن سرخ
ساعت13:18---28 خرداد 1391
از دل داریت ممنون ام خیلی ناراحت هستم تونستی بازم سر بزن منم به وبلاکت سر میزنم این ها همش درد دل هام هست خیلی احساس بدبختی وتنهایی می کنم در زمن حلا هر چقدر هم بدبینانه باشد و لی به نظر من حقیقت اکه سوال فلسفس هم داشتی
حتما بپرس در زمن همه اینا رو برات ایمیل هم کردم


راضیه
ساعت10:37---28 خرداد 1391
سلام رها جونم من فردا ساعت 15:30 دقیقه باید فرودگاه باشم سر ساعت 19:30 دقیقه هواپیما پرواز میکند دیگه انگار جدا باید خداحافظی بکنم میدونی که خیلی دوستت دارم دلم هم برات تنگ میشه امیدوارم تا برگشتم اولین خبری که بشنو م خبر قبولی تو باشه.ددعا کن برام فردا کارام درست بشه.بابت عمه شدنت هم بهت تبریک میگم.
دوسسسسسسسسسسسسسستت دارم
مواظب خودت هم باش.
به امید دیدار


راضیه
ساعت14:19---27 خرداد 1391
رها جونم جدی میگم مثل خواهرمی خیلی دوستت دارم.پس تا یه هفته ی دیگه مزه ی عمه ای میچشی.تبریک میگم.خیلییییییییییییییی دوستت دارم مواظب خودت باش دلم برات تنگ می شود.

راضیه
ساعت14:11---27 خرداد 1391
اگر خدا بخواد 9 تیر برمیگردم.
خیلی دوستتتتتت دارم
مواظب خودت باش.


راضیه
ساعت13:58---27 خرداد 1391
دعا مطمین باش برات یادم نمیره قل میدم.

راضیه
ساعت13:57---27 خرداد 1391
نه جدی میگم.منم دلم برات خیلی تنگ میشه.من تو رو خیلی دوست دارم.به وبم یادت نره سر بزنی.

راضیه
ساعت13:47---27 خرداد 1391
عزیزم چی میخوای برات بیارم عزیزم.

راضیه
ساعت13:38---27 خرداد 1391
اره عزیزم منتظرت بودم .خوبی؟ چه خبر؟

راضیه
ساعت12:13---27 خرداد 1391
سلام عزیزم جدا معذرت میخوام من امروز از ساعت 6 تا 8 اخرین کلاس برای مکمه که برم بلیطامون را بگیرم.اگر تونستی فرداساعت 1 با هم حرف میزنیم اگر هم که نشدکم سعادتی از من بوده عزیزم ولی من فردا کلا از ساعت 12 به بعد هستم تا ساعت 3.الانم اگر میتونی هستم ها.
دوستت دارم.
مواظب خودت باش.


نگین
ساعت12:04---27 خرداد 1391
سلام


مرسی ازنظرزیبات


لینکت میکنم


بلینک پیلیز


راضیه
ساعت9:57---27 خرداد 1391
راستی رها جونم اگر رفتم و دیگه بر نگشتم.با وبلاگم یه کاری بکن نمیدانم چی کار اما بکن.الان دارم میرم بوستان برای مامانبزرگم مانتو بخریم ظهر بهت سر میزنم اجی گلم.
مواظب خودت باش .دوستت دارم.


فريبا
ساعت20:41---26 خرداد 1391
ممنون از اينكه به من سر زدي وبت عاليه

راضیه
ساعت15:27---26 خرداد 1391
انشا الاه اگر خدا بخواد دوشنبه این هفته میرم دعا کن اونجا برسم اگر رسیدم چشم حتما دعا میکنم.
دوستت دارم.
باورت میشه قبول شدن زبان این ترم برام یه رویا بود چون واقعا سخت بود تازه توی امتحان ترمم هم افتاده بود.
بازم برای خدا حافظی تا دوشنبه بهت سر میزنم.
دوستت دارم.
مواظب خودت باش اجی گلم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 14:13 نويسنده رها
яima